Wij gaan trouwen!!!

7 08 2009

Nieuws t/m week 152

Hola allemaal,

Ja, je leest het goed Brenda en ik gaan trouwen. De 18e September om 11 uur ‘s morgens gaan wij elkaar het ja-woord geven in het gemeentehuis te Adrogue!
De bedoeling is om eerst alleen voor  de gemeente te trouwen en dan eind volgend jaar voor de kerk te trouwen en dan pas ook het feest erbij zodat we nog een beetje kunnen sparen en mijn familie daar ook.
Een gedeeltelijke reden om juist nu te trouwen is voor mijn DNI (mijn naturalisatie), het werd zo ongelooflijke rompslomp om via werk de DNI te bemachtigen met veel papierwerk, legaliseren van, betalen hier betalen daar etc etc. Dus om het mezelf/ons niet moeilijk te maken hebben we besloten om nu te trouwen, iets wat we al wilden maar iets later.
Ik zal fotos uploaden als het zover is.

Saludos,
Chiel

Actions

Information

4 responses

9 08 2009
Marro

Whaaat?!?!? Wow wat gaaf man. Congratulations for both of you!
Nog een fotograaf nodig? Hehe.

Greetings from Curacao!

11 08 2009
annelies

aah, nice, gefeliciteerd!

11 08 2009
Ivanhoe

Cheeeeers en dikke felicidades die kant op!!!! Dat het geluk je moge komen aanwaaien gast,

Ivo

15 09 2009
zappateer

Dude, indien tijd en geld, wil ik GRAAG langskomen. Weet echter echt niet hoe en wat, of de financiele middelen er zijn en of we wel genoeg vakantie hebben.
We zitten allemaal in het Zuid-Amerikaanse, prettig he.

Groet naar daar!

Leave a Reply

