Nieuws t/m week 112

3 11 2008

Hallo allemaal,

Afgelopen woensdag speelden ons Banfield thuis tegen het grote Boca Juniors, het was smiddags wat voor vele slecht uitkwam ivm werk, ik kon dus niet naar het stadion en ben na het werk een cafe een cafe ingedoken. We speelden verassend sterk en we hadden zoveel kansen dat we wel moesten winnen. Helaas lukte dat niet en erger nog is dat Boca in de slotfase 0-1 scoorden. Over en uit deze wedstrijd, dammit! bekijk hier:

Afegelopen weekend zijn we naar Belgrano gegaan, met het mooie weer op de knar! We hebben daar een aantal wedstrijden “pato” gezien, wat erg gaaf is. Het lijkt op polo alleen dan geen stokken als golf maar veel rauwer en een soort bal in een leren tuig met grijpers eraan. het spel dateert al rond 1610 en werd origineel gespeeld met een eend in een zak. Vandaar Pato wat Eend betekend.
Hier de fotos :

wachtend op de start

naar de "pato" bal duiken

Full speed

tactisch

mislukte grijpactie

chillen na de match!

kiekeboe

spullen bij elkaar grijpen

goal!

met de paarden aan het Chillen!!!

gras maaien in Belgrano!! ;)

vliegeren

En hier de videos :

Hoe is alles in NL? Ik hoop alles goed!

Bert en Martine Ik zal spoedig een foto of foto’s sturen naar La Touche word wel eens tijd dacht ik zo! 😉

Hasta Luego,

Chiel

Actions

Information

One response

16 11 2008
Gallina

Hola Chiel, ik kwam per toeval op jouw website, wat leuk om te lezen, mooie foto’s ook.
Ben zelf net terug uit BA en nu al heimwee.
Leuk zeg, dat je fan bent van Banfield! Missen ze Darío?
Maar zoals je misschien al gemerkt heb ben ik van River…………….
Maar dat kan geen kwaad toch, hahaha!

Vamos River y Banfield !

PS Ik blijf je weblog wel volgen als je dat niet erg vind.

Leave a Reply

