Nieuws van week 83

17 04 2008

Witin Temptation,

Ik ben vorige week zaterdag naar Within Temptation geweest zoals ik vorige keer al zei. Met zijn vieren (Ik, Brenda en 2 vrienden)zijn we naar downtown gereisd naar het Fenix Theater.  Het concert begon verassend vroeg we waren eigenlijk net aangekomen en ze begonnen minder als een half uur later al te spelen! Het was pas 9 uur. Het concert was gaaf en het was vol! Wat je kan verwachten is dat er een aantal die-hard gothic gasten aanwezig waren, volop makeup en alles zwart met van die …rare schoenen met ijzer en hoge zolen! Het concert was gaaf en was best trots om het Argentijnse publiek wild zien gaan op een Hollandse band! de hele tijd hoorde je…Sharon…Sharon…Sharon (naam van de zangeres) Ik stond ergens aan de bar (zonder drank) te knikkebollen op de maat van de muziek! 😉 lekker relax!  Ik kon me een optreden herinneren van Within Temptation op Waterpop in Wateringen (Den Haag) toen kende practisch niemand ze, en was het bij mij ook van…WTF is dit? Nu met een aantal hits en door ervaring beter optreden was het voor een breed publiek aantrekkelijk, want dat is within temptation…voor een breed publiek aantrekkelijk, het is nl. zoet genoeg dat je moeder het nog mooit vind! 😉 Al met al was het gewoon gaaf om weer ff een concertje te pakken, en dan erbij dat het een NL band was. Ze speelden best lang wel geteld 1 uur en 40 minuten, ik dacht dat het altijd korter was?! Buiten hebben we ze nog even staan opwachten met alle gothics naast ons. De bewaking was wat kinderachtig stuurde ons weg aan de andere kant van de straat. Het idee was dat ik voor een vriend van mijn vriendin een handtekening moest bemachtigen aangezien hij de grote fan is van deze muziekstijl. In het Nederlands schreeuwen zou wel helpen dachten we…niet dus! als er een heel koor tegelijk staat te brullen dan heeft die ene Hollandse kreet geen effect, buiten het feit dat ze absoluut geen tijd hadden, op het laatst zeiden ze al dat ze over 20 uur bij het volgende concert moeten zijn, dus ze waren direct pleite! Ik had jammer genoeg geen camera bij me want die was ik min of meer vergeten. Maar gelukkig zijn er genoeg die er fotos gemaakt hebben en ook videos, je zag nl. toen het optreden begon een zee van display lichtjes branden erg grappig! 

hier een aantal videos die ik op youtube vond:

Verder is het hier flink wat afgekoeld sinds afgelopen weekend! Het is momenteel zo rond de 13 graden, met een vrij koude wind brrr…ik moet er wel aan wennen, ene week zit je nog met shirt tot s’avonds laat in het Boca stadion, de volgende dag lange broek en dikke trui, zo gaat dat hier! 

Chau for now,

Chiel

Actions

Information

One response

5 05 2008
zappateer

Dude! Wat we dan wel weer misten zijn de Keidagen, Marro, jij en ik.

Alles prima verder daar dan hopelijk 🙂 Hier wel, over een maand ben ik weer terug in het Hollandse. Groet vanuit de RSA,

Den Ivanhoe

Leave a Reply

