Nieuws t/m week 68

23 12 2007

Hola Gente,

Er zijn weer een aantal weken vervlogen. En zo is eigenlijk het hele jaar alweer zo goed als voorbij. Het is best raar om er bij stil te staan dat ik hier nu 16 maanden ben.  Tot nu toe bevalt het me prima! wel met ups and downs maar dat hoort er nou eenmaal bij.

In de afgelopen weken is het voor mij alleen maar werken geweest, de voorbereidingen van de December maand. Het is druk maar toch niet zo druk als ik in Nederland ken. En een goude oude “het weer” die is behoorlijk nl. rond de 30C. met veel zon en veel vochtigheid en veel vliegjes hehe echt tropisch dus! 😉 nee het laatste (de vliegjes) valt nog wel mee.

Afgelopen zaterdag ben ik naar een afscheids show geweest van Julio Bocca; wie?        Julio Bocca, een wereld beroemd balletdanser. Hij is rond de 40 jaar wat blijkbaar de elastischiteit van de armen en benen aantast; hij stopt!! Ik ben helemaal geen fan van ballet en weet er niets van, maar ik kan je wel zeggen dat het mooi was om te zien, samen met zo’n half miljoen anderen op de breedste straat ter wereld; Av. 9 de Julio voor de Obelisco.  We hadden een redelijk goede plek aan de zijkant rechts van het podium. Later bleek echter dat het behoorlijk geduw en getrek werd, zoals het pogo bij een punk concert. We moesten een dikke 2 uur wachten voordat het begon, en het concert duurde ook nog eens een 2 uur dus het was wel lang stil staan want je kon echt alleen maar stokstijf staan meer ruimte was er niet, beetje irritant maar goed ik kan met het pinkpop festival herinneren dat het daar niet veel anders was of bij elk ander concert waar ik geweest ben.  …Hier heb je enkele foto’s van Julio Bocca’s afscheid show :

podium voor de Obelisco @ Av.9 de Julio

mensen massa

de mensen die net aankomen en zoekende naar een plekje

2 uur wachten

s'avonds laat

mensen massa 2

En hier 2 videos  om een betere indruk te krijgen 😉 :

Ik hoorde ook dat Maxima en Wim-Lex in Buenos Aires zijn. De Argentijnen zijn trots dat ze haar “roots” niet vergeet en kerst “thuis” viert. Wim-Lex bleek niet al te veel woordjes Spaans te kunnen spreken, wat me eigenlijk wel verbaasd! Als ik foto’s of videos heb van dit zal ik het wel plaatsen.

Iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! 

Felices Fiestas!  Ik denk aan jullie!

Hasta luego,

Chiel

Actions

Information

Leave a Reply

