Nieuws van week 28 t/m 30

3 04 2007

Hier een kleine update! De dagen zijn veel veranderd, en de zon heeft plaats gemaakt voor veel regen. Mijn vriendin volgt al weer een aantal  weken colleges en tentamens, en ik ben nog steeds bezig mijn dagen te vullen met Spaans leren, huishoudelijke bezigheden en ik ben wat aan het kijken voor een evt. baan. Ik zal binnenkort wat foto’s plaatsen van voetbal, waar ik momenteel aardig wat van volg! Als je eenmaal in die molen zit…Ik ga binnenkort maar eens een shirt van de club halen dat maakt het allemaal wat completer.Als ik het goed heb spelen we dinsdag as. weer een wedstrijd in de Copa Libertadores; “uit” tegen “El Nacional” een team uit Ecuador. Maandag 03/04/07 was er nagedachtenis van de oorlog van de Falklands wat vandaag precies 25 jaar geleden is.  Gisteren ben ik naar de kerk geweest ja ja de kerk. Ivm. Palmpasen. De kerk was overvol de kerkdeuren stonden open en bij de ingang van de kerk stond nog een menigte. Iedereen had een olijftak die uiteindelijk door de priester gewijd word!   En de meeste komen alleen voor dat want de mis zelf duurt zo’n 2 uur. Die olijftakken hangen de mensen boven een deur waar ze het willen met betekenis dat het huis is gewijd voor het kwaad en ongeluk. Ik heb ook nog maar ff een kerkboekje meegenomen(gejat) met Spaanse kerkliedjes leek me wel een grappig aandenken. Verder is de katholieke kerk niet veel anders als in Nederland.  

Ik heb nu in de afgelopen weken een aantal van jullie gesproken over internet…leuk! Goed om te horen hoe alles daar is en hoe het met jullie gaat! Ik hoorde dat het weer daar nu richting “mooi” gaat? Nu is het dus mijn beurt om jaloers te zijn?! 😉 Hugo de Vries bedankt voor het bellen afgelopen zaterdag!!;) jammer dat het nix geworden is met ergens ontmoeten!  Heb je een goede vlucht gehad?! 😉  

Hasta pronto a todos,  

Chiel

Actions

Information

3 responses

6 04 2007
markono

Yo Gait,

Goed man dat je je bezigheden zo een beetje up to date houdt voor the peoples hiero in the netherlands.. Ook goed om te lezen dat het goed met je gaat, wel beangstigend dat je binnenkort (misschien) gaat werken.. weet je dan niet meer dat werken niet goed is voor je?
En Gait iets ongeauthoriseerd meenemen uit een kerk? now you are cursed!! mwhoehaha see you around.. mis je humor.. laters

12 04 2007
billy

he gait,

blij voor jou dat het lekker met je gaat. Hier gaat t wat minder, ik word gek van Gans. Heeft teveel naar Beeman geluisterd en doet dan ook NIX, helemaal NIX! Alleen snoeihard kinderen voor Kinderen draaien zondagsochtends om half 8… Als ik een enkeltje Argentinie voor hem koop, adopteer jij m dan? Please? ik wil er nog wel € 500 bijdoen, als tegemoetkoming…

Maar leuke sjeit gait, keep up the good work, en werken? Werken kun je altijd nog zegt Gans altijd….

grtz van Billy en kusjes van Gans (de huishomo)

4 05 2007
Janneke

Heej Chiel,

Het bevalt me wel weer om thuis te zijn haha… Het is hier dan nu nog warmer als bij jou!
Ik heb zaterdag nog vrij van de bakker… een btje uitrusten eerst, maar ik ben nu invaller want ze hebben iemand anders aangenomen…Tot de zomervakantie nog…

Nou ik spreek je snel weer op MSN vanuit NL haha!

Groetjes!

Leave a Reply

