Nieuws van week 17

8 01 2007

Afgelopen week ben ik een aantal keren “downtown” geweest en heb ik voor jullie wat foto’s gemaakt aangezien ik dat een keer beloofd heb te doen.  De vakantie is hier duidelijk merkbaar de straten zijn praktisch leeg en de meeste mensen zitten aan het water (Mar del Plata). 
Hier de fotos van Downtown:
Downtown Cabildo

Downtown another view @ Cabildo

Downtown view @ Cathedral

Downtown anotther view of the cathedral

Downtown standing @  square of Casa Rosada

Downtown Me @ the Christmas tree

Downtown Christmas tree

downtown tango @ Florida street

downtown posing couples Tango  @ Florida street

downtown ME and Diego on a pic with Santa Claus

downtown ME @ Christma tree in the Pacifico @ Florida Street

just a boring remedy!!

En hier de videos:
Staande in de Galleria Pacifico in Florida Street:

Wandelen door Florida street:

Muzikant bespeeld de Bandeneon in Florida Street:

Tango (Milonga) in Florida Street:

13 Januari begint hier de Champions Trophy Hockey. Mischien dat Brenda en ik naar een wedstrijd gaan. Nederland tegen Argentinie bijv. 😉  Hier een link met een wedstrijdschema mocht je geinteresseerd zijn het te volgen:
http://www.worldhockey.org/vsite/vfile/page/fileurl/0,11040,1181-179867-197085-115083-0-file,00.pdf

Ik heb de vorige week beloofd een compilatie te plaatsen.  Met  dank aan mi amigo Bram voor het uploaden(mijn internet was te traag om dit te realiseren) otra vez muchas gracias Bram!;)  Here it is :

 Tot de volgende keer… groeten aan jullie allemaal en hasta luego,

Chiel

Actions

Information

One response

12 01 2007
ivanhoe

Keep up the good work Gait, ziet er goed uit allemaal. Wat is het toch heerlijk om te loggen en onderdeel te zijn van dat heerlijke WWW 😉
Greez Ivanhoe die aan zijn laatste week Istanbul toe is!

Leave a Reply

