Nieuws van week 10 en 11

28 11 2006

Er was hier laatst een Autoshow van klassieke auto’s!…erg gaaf om oude brikken te zien, al vroeg ik me soms af of de auto’s die buiten op straat rijden niet ouder waren dan de geen op de show! hehe. Klassiekers zoals: de T-Ford (in verschillende modellen), Cadillac 1955 Coupe de Ville Convertible, Packard Roadster 1929, Ford Thunderbird V8 1958, Chevrolet V8 Impala 1958 etc, etc. Ik zal snel de fotos plaatsen maar ik moet wachten tot de volgende maand.
Op de foto hiernaast zie je de eerste auto gemaakt in Argentinie uit 1919 door een spanjaard.

Het weer is hier al aardig Tropicana en ik heb af en toe de korte broek en slippers aan. De muggen hier weten me ook al wel te vinden…Bastards! Daar in Nederland zal het nu ook wel richting December drukte gaan en ik weet hoe druk het in de bakkerij is waar ik gewerkt heb. Succes daar komende maand!;) Ik heb hier ook post van de Sint gekregen hahaha chocoladeletters en pepernoten! ik zal ze deze cultuur wel even leren, anders krijgen ze met de roe! heheeh

Ik ben laast even een avondje wezen voetballen met de vriend van een vriendin van Brenda. We waren met zijn tienen en hadden een zaaltje gehuurd. Ik ben er achter gekomen dat mijn conditie niet echt op peil is, die gasten zijn echt fanatiek! Ik heb niet gescoord wel 2 kansen gehad maar ik was meer in de verdediging a’ la van Aerle, schoffelen. eindstand : gewonnen!… punten aantal is niet belangrijk. Thuis gekomen met een rode kop en 2 dagen spierpijn.

Aanstaande vrijdag moet ik naar de allerloog voor de laatste shot (als het goed is) voor desensibilatie van mijn wespenallergie. De laatste shot is 1 Ml. meer dan genoeg brrr, ik ben geen fan van naalden dus…

Verder gaat alles hier zijn gangetje, en vliegen de weken voorbij. Nog ca. 2 weken en dan zijn de scholen en universiteiten op zomervakantie.

Nos Vemos,

Chiel

Actions

Information

One response

5 12 2006
ivanhoe

Humor: Latouche (sweater) representing in Argentinia (foto’s op Flickr)! Keep up the good work dude!
Greetings uit Istanbul, waar de zon (nog) schijnt, de vrouwen mooi zijn en de sterke drank volop wordt geconsumeert.

Leave a Reply

