Nieuws van week 7

2 11 2006

Afgelopen Vrijdag ben ik naar “downtown” Buenos Aires gegaan om een nieuw flesje met mijn vaccinatie voor de wespenallergie op te halen. Ik heb nu 5 injecties gehad en ben nu zo’n beetje halverwege. Maar de allerloog bepaald dat uiteindelijk, we’ll see!! Daarna hebben we wat rond geslenterd door Florida een soort van kalverstraat (maar dan groter) Op straat waren de straatmuzikanten volop bezig met hun act wat de straten echt sfeer geeft! Helaas voor jullie heb ik geen foto’s hiervan, ik was de camera vergeten mee te nemen, een volgende keer zal ik het goedmaken!!;)

Ik heb van de week ook Hollandse Kroketten (geprobeerd) te maken, op zich goed gelukt qua smaak alleen het baksel was lelijk!!

Afgelopen weekend zijn we weer naar Belgrano gegaan om de tuin bij te werken en natuurlijk om te relaxen! Mocht je geinteresseerd zijn in flora en fauna hier een video :

Op de weg terug kwamen we door een plaats met een Nederlandse naam: Domselaar Hier zie je de video:

Afgelopen weekend is bij jullie de wintertijd ingegaan, het tijdverschil met Argentinie is nu 4 uur! En dat maakt het wat makkelijker, leven we op het zelfde dagdeel!!;) Tot zover mijn nieuws van afgelopen week! Bedankt voor de reacties allemaal!! Hoe is het daar? hoe was het feestje in La Touche?

Ik heb de foto’s weer veranderd nu heb ik ze gehost bij Flickr! Wie kan mij zeggen hoe ik meerdere foto’s van Flickr naar mijn site kan sturen? Ik heb fotos van afgelopen weekend maar kon ze maar per keer versturen dus heb ik daar nog even mee gewacht!

Nos Vemos,

Chiel

Actions

Information

2 responses

8 11 2006
weeman

Anarchy!!!

lachen man! wat is dat voor een kikvorsman?!

Ik ga nu een kopje koffie drinken met Pullemans.

Spock en Noodles gaat goed ze gaan morgen naar de dierenarts om een shot te halen.

heb je al aangemeld voor myspace?

http://www.myspace.com/laplacedubourgogne

11 11 2006
ivanhoe

Hello Chiel!

Wat is uw Flickradres/naam? Kan het nu helaas niet vinden..

Greetos vanuit hiero!

Leave a Reply

