Nieuws van week 6

23 10 2006

Jaja… Tijd vliegt alweer 6 weken! Ik ben veel in huis bezig met spaans! En om mijn laptop te repareren, ik heb nog steeds een kleine mankement wat ik jullie qua uitleg verder zal besparen. Ik heb ook al een aardig update van jullie daar thuis! …veel verhuizingen voor de boeg!;) Stuur wat foto’s ok?!

Afgelopen weekend is het Lenteweer richting zomerse sferen gegaan. Zaterdag was het kwik was al vroeg rond de 26C. En tegen de middag 32C. We zijn naar het noorden van Buenos Aires gereden, dat is toch nog 1,5 uur rijden!! We gingen naar Tigre. Daar heb je de Delta van de rivier Paraná http://en.wikipedia.org/wiki/Tigre,_Buenos_Aires en heeft 250 km aan waterweg. Aan de rivier heb je huizen die dienen als vakantie huis maar ook mensen die er permanent wonen. Dus die mensen moeten altijd per boot hun boodschappen doen. De huizen zijn op palen gebouwd in geval dat er overstromingen zijn. Hier de foto’s van die dag:
Image hosted by Webshots.com
by reisgeitEn hier de videos:


de foto’s heb ik nu via een andere website gehost. Laat me weten wat jullie ervan vinden. Dit of het oude?, of heb je betere suggesties?

Dit was het voor week 6,
Nos vemos,

Chiel

Actions

Information

4 responses

27 10 2006
Janneke

Heej Chiel!
Zo te lezen heb je het wel goed naar je zin daar… een btje klussen enzo! Ik kan de foto’s nu niet meer zien… maar zal wel aan onze pc liggen 😉
Nog veel plezier daar!

Groetjes

28 10 2006
ivanhoe

Foto’s doen het helaas niet bij mij, kan ook aan mijn amateurisme liggen 😦
Suggestie: ik vind Flickr een erg mooie fotolog:
http://www.flickr.com/photos/21831843@N00/
Yahoo-account aanmaken en klaar ben je. Leuke features zijn tags, een wereldkaart en natuurlijk: vriendjes maken!
groeten Ivanhoe

28 10 2006
Admin

…hmm ik zal de foto’s opnieuw plaatsen als er nl. al twee zijn die het niet kunnen zien!?;)
Bedankt voor de tip Ivo!
Laters….

Chiel

8 11 2006
weeman

mooie boot

Leave a Reply

