1e week doorgekomen

18 09 2006

Weer een weekje verder. Afgelopen week is er al weer veel gaande. Ik heb problemen gehad met mijn laptop, ik heb moeten rebooten en nu heb ik internet en ben ik langzaam alles weer aan het installeren. Afgelopen dinsdagavond ben ik naar een voetbalwedstrijd geweest van Banfield, de club waar mijn vriendin van fan is. De sfeer is echt latijns, vol temperament. De wedstrijd verloren we.

Woensdag heb ik maar een brood gebakken; appelkaneelbrood en gemberbrood. Ik kon het niet laten om ff te kneden.;)
Ook heb ik veel nieuwe gerechten gegeten zoals deze vis genaamd; Trillas dat lijkt op een baars maar dan rood, erg lekker. Verder ben ik uiteten geweest in een soort van kaasrestaurant in downtown Bs As. Je krijgt steeds kleine schaaltjes met verschillende kaassoorten met knoflook, champignons, of met stokbroodjes en ook verschillende soorten hammen.

Ik word hier al aardig vetgemest zoals je hoort!!;)
Ik heb afgelopen donderdag en vrijdag wat geschilderd in een apartement die ze hebben. Hij stond leeg en word nu verhuurd dus moest hij wat worden opgeknapt.
Met mijn spaans gaat het ook in snel tempo. Het verstaan gaat steeds beter en het spreken ook muy bueno (heel goed).

Dit is het voor nu ik zal wat foto’s plaatsen van mijn gitaar, onze kamer etc.

Nos vemos,

Chiel

Actions

Information

2 responses

19 09 2006
Steef

Mooi dat het begin goed gegaan is! Meteen beetje Argentijns voetbal gekeken en andere cultuur opgedaan lees ik;) Ook mooie slaapkamer ja, houd je het nog wel ongeveer 1,5 jaar uit denk ik. Ik heb vanaf morgen ook weer spaanse les, dus misschien kan ik nog wat gevorderd spaans commentaar achterlaten:p
Veel plezier en succes!

Steef

23 09 2006
Pullie

Hey geit, zo te horen gaat het prima, mijn bezoek aan brazilie is waarschijnlijk nog even uitgesteld omdat ik net vandaag een huis heb gekocht 🙂 en daarvoor moet natuurlijk nog wel wat geregeld worden. we’ll keep in touch!

Leave a Reply

