the Eagle has landed

11 09 2006

Hola a todos,

Na een lange vlucht van ca. 18 uur ben ik aangekomen in Argentina. Ik had bij de eerste douane check al wel problemen met de injectie voor mijn wespenallergie. Die had ik natuurlijk in mijn handbagage en aangezien ze moeilijk doen met alle vloeistoffen… De epipen ziet er ook wel een beetje uit als een ontsteker!!! hehe maar goed ik mocht doorlopen.
De meeste tijd van het vliegen heb ik geslapen, en het opstijgen heb ik zelfs gemist, ik werd wakker en toen lagen er hoofdtelefoon etc. op mijn schoot.

In Buenos Aires was het een mooie dag ca. 20graden de Lente lijkt hier bijna te beginnen. Na bijpraten, douchen, uitpakken etc. ben ik met Brenda een beetje gaan wandelen. Vervolgens zijn we in het park gaan relaxen op een bankje in de zon!!
Naast ons bankje waren ze aan het opbouwen voor een optreden.
Een of andere Metalband trad op was echt gaaf en ze waren ook goed al moet je natuurlijk wel van de muziek houden. Het was een beetje in de trand van Pantera, System of a down, Soulfly etc.
Later thuis hebben we nog wat tv gekeken maar ik lag zo goed als te pitten, dus ik lag niet veel later (8:30pm) in bed.
Ik kreeg nog een verjaardags cadeau van mijn vriendin, een spaanse gitaar van het merk La Valpujarra.

Deze week zal ik proberen om internet verbinding te krijgen met mijn laptop, beginnen met het leren van Español en me proberen thuis te voelen hier in Buenos Aires.

Nos vemos,
Chiel

Actions

Information

5 responses

12 09 2006
Steef

Heey Chiel!

Mooi dat je zonder problemen aangekomen bent! Lekker joh dat de lente daar begint! Hier loopt de zomer tegen het einde..Al is het vandaag en gister nog wel lekker!
Mis je het bakken niet echt?;) Het was wel even flink werken zaterdag zonder jou erbij zeg..Maar goed, het went wel:p
Ben je al zodanig bijgekomen van de reis dat je al bezig bent met vinden van werk enzo? Of eerst nog tijdje genieten?
Ik hoor het allemaal wel!

Veel plezier en de groetjes!
Steef

13 09 2006
CiGG

Happy to hear that u enter your new life healthy. =)

Hope to see u on the Battelfield or Forum.

Cheers CiGG
(=[B|K]= now)

13 09 2006
John (PP)

He Chiel,

Goed om je verhalen te lezen!. Ik hoop dat alles goed met je gaat en blijft gaan. Nog even en dan vertrek ik ook. Ik hoop dat we contact blijven houden. Misschien ben ik ooit in de gelegenheid om je op te zoeken en uiteraard ben je ook op ons eiland welkom. Ik hoop je in ieder geval te zien op de B|K server!

Veel succes in werk en liefde,
John

13 09 2006
beeman

Ola Chielos!

goed om te horen dat je goed aangekomen bent, had het ook niet anders verwacht ;)… Cool cadeau van Brenda trouwens!

Ik mail je binnenkort wel effe als ik wat meer tijd heb… 🙂

Groeten Beeman

14 09 2006
weenham

doe liever nix!!

Leave a Reply

