Hola Gente

2 08 2006

map of location Bs As, Argentina

Actions

Information

12 responses

4 08 2006
Naishty

Heel schon Gait, miste je net op msn, maar wel fijn dat de perikelen van het aardappelboer worden met grote regelmaat kunnen volgen. Zal je RSS feed toevoegen aan mijn reader!!
Hasta sabado tio!

7 08 2006
judith

goed werk gait!zal je reisgeit regelmatig checken voor nieuwtjes!

liefs judith

8 08 2006
Ivanhoe

Heb em toevevoegd aan mn linklist, succesos gaitos!
http://www.hungup.nl! 😉

19 08 2006
Steef

Ziet er netjes uit Chiel, zal het in de gaten houden;) Die andere benaming voor reisgeit kan ook nog, is nog vrij:p

8 09 2006
Monn

Argentinië? WTF? Wat ga je daar doen dan? 😛

10 09 2006
Janneke

Heej Chiel heel veel plezier daar! Kijk uit naar je verhalen!

10 09 2006
rudy & linda

Hoi Chiel ,

Goede vlucht naar Bueno Aires gehad?
We zullen je verichtingen hier wel een beetje volgen,
En afentoe een mail is ook niet verkeerd!

Groeten, linda & Rudy.

14 09 2006
peeman

als je maar goed nix doet.. zou je stories goed lezen.. gecondoleerd met je tante.. sprak je moeder vanmiddag…..

maar goed.. enjoy argentina.. en spreek je laterz.. Gr PEE

23 09 2006
ben

chiel ik heb je site gezien en je mail ontvangen.
heel fijn dat je dat gedaan heb
veel geluk en tot weder zien.

14 10 2006
ben

ik heb met oma naar jou site gekeken,ze vond het heel leuk om jou weer te zien en waar je nu woond.
de groeten van ons allemaal

6 01 2007
message boards xanax

message boards xanax

news

15 09 2007
Jim

Hey chielos…Damn man dat is om eerlijk te zijn wel ff een tijd dat geleden dat ik van me heb laten horen!! Heb net je veslag gelezen en ben blij dat je wat mensen heb leren kennen en dat je je draaitje hebt gevonden daar, althans dat voel ik zo!!

Zal in de toekomst meer op je site kijken naar de laaste ontwikkelingen…
Maar hey als een echte argentijse sentimentele voetbal supporter aan het worden of nie…?
Keep je head up E MUCHOS TRABAGGO en doe je ding…..liefs en de greetz aan Brenda!! Dat loopt allemaal op de spreekwoordelijk rolletjes?
OOO vast wel!

Oke ik breid er een einde aan…later chiel….tot snel!

Tot in 2008 en ik zal zekerz nog wat laten horen van me! Lator Chillos

Leave a Reply

